maanantai 21. lokakuuta 2013

Pieni palanen minua.../Haaste

Sain haasteen Kakkumonsterilta ja toiseen blogiini Raidalta johon laitan postauksen sinne, pidän tämän muuten samana mutta vuodatukseen Raidan kysymyksiin vastaan =)

Tässä ohjeet:

1. Kerro 11 asiaa itsestäsi
2. Vastaa haastajan 11:een kysymykseen
3. Keksi 11 uutta kysymystä haastetuille
4. Valitse 11 bloggaajaa, joilla on alle 200lukijaa/seuraajaa
5. Kerro kenet olet haastanut
6. Ei taikaisin haastamista

Tässä siis 11 asiaa Redrose:sta:
1. Olen kova ostamaan ihania asioita joita en oikeasti tarvisisi :D
2. Lukeminen on ihana tapa rentoutua ja saada ajatukset ihan muualle
3. Tykkään ilahduttaa läheisiä ja tuttuja esim. leipomalla heille jotain ilman mitään syytäkään =)
4. Olen herkuttelija ja kaupassa liian usein herkkuja tarttuu mukaan vaikka kotona olisikin niitä
5. Olen täti mutten kummitäti (haluaisin olla)
6. Rakastan joulua, sitä antamisen iloa ja lahjojen miettimistä, hankkimista tai tekemistä
7. Olen salmiakki hirmu, rakastan salmiakkia enemmän kuin suklaata joka tulee tosi hyvänä kakkosena lähellä
8. Olen töihin palattuani laihtunut 10kg =)
9. Pelasin peruskoulu aikaan 5v jalkapalloa
10. Olen herkistelijä (helposti alan itkemään, surulliset asia elokuvissa, tv-ohjelmissa, tai muuten elämässä)
11. Voisin leipoa joka päivä mutta kuka ne tekeleet söisi :D

Kakkumonsterin esittämät kysymykset:
1. Lempivaatteesi? Tämä on vaikea mutta ehkä näin talvella Emäntä pörrösukat (ihanan lämpimät mutta loppuun käytetyt alkaa oleen joten uusia etsin :D )
2. Lempi vuodenaikasi, miksi? Talvi (Joulun takia :D)
3. Mitä teet työksesi? Olen tällä hetkellä ravitsemistyöntekijänä yrityksessä Sodexo (ammatiltani kokki)
4. Kauanko olet harrastanut bloggaamista?  Reilu 2 vuotta vuodatuksessa aloitin ja tämä on "varablogi"
5. Rauhallinen koti-ilta vai baari-ilta kavereiden kanssa? Koti-ilta
6. Minkälaisen lemmikin haluaisit? Koira voisi olla ihana (haave mutta uskon et siihen jää)
7. Mitä leivonnaista et voi sietää? Sellaista missä on puolukkaa tai säilykekirsikkaa
8. Mihin haluaisit matkustaa, miksi? Los Angeles, olen aina haaveillut sinne menemisestä, elokuvatähtien näkeminen yms =)
9. Ihaninta joulussa? Lahjojen antaminen ja saaminen ;) Yhdessä olo =)
10. Kuinka usein siivoat? Kerran viikossa kunnolla (yritän) muuten pientä siivoilua kun lapset kovia sotkeen :D
11. Lempiharrastuksesi? Jos ei leivontaa oteta niin elokuvien katsominen =)

Minun kysymykset haastetuille:
1. Kahvi, tee vai kaakao?
2. Tykkäätkö polttaa kynttilöitä?
3. Millaisessa talossa asut, rivi-, omakoti-, kerrostalo?
4. Oletko matkustellut Suomen ulkopuolelle?
5. Oletko jo aloittanut joululahjojen hankkimisen?
6. Mitä leivot jouluksi?
7. Kuvaile itseäsi ihmisenä?
8. Millaisista elokuvista pidät? 
9. Lempi leivonnainen, leipomus?
10. Millaisessa keittiössä leivoskelet?
11. Millä sinut saa iloiseksi/ilahdutettua?

Haastan:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro vierailustasi ja kerro mielipiteesi :) Kiitos